onsdag 8 juni 2011

Liam 110529 kl 13.08


                Liam har kommit till världen!

Och det var den finaste morsdagpresenten man någonsin kan önska sig!

När jag skrev mitt förra inlägg hade jag absolut ingen aning eller tanke på att jag skulle sitta här som mamma i början på Juni. Det var så långt ifrån min värld som man någonsin hade kunnat tänka sig.
Vi sköt allt på framtiden och hade gott om tid på oss då vi båda var övertygade om att vår lille grabb skulle komma senare än beräknat.
Men nu är han här och vi får en lång, skön sommar tillsammans hela familjen.
Jag blev dock lurad på en hel del saker som jag hade på min "att göra" lista men livet som mamma och som en familj slår allt!
Skriver snart igen och berättar då om förlossningen :)
Nu ska vi bara njuta utav livet som familj :)


Måste juh ändå erkänna att jag saknar min mage lite :)

Inga kommentarer: