tisdag 29 juni 2010

Sommar, sol & bad



Sommaren är äntligen här och ingen är gladare än jag!
Efter en helg på flygande fot finns det inget bättre än att komma hem och ha några dagar ledigt och känna att man kan slappa vid poolen med gott samvete.
Snart är det dag för allvaret igen så nu passas här på så gott det går.
Jag tog en heldag hos mamma och pappa vid deras pool igår. Passade på att hjälpa dom att städa den och fixa.
Sen blev det bara poolhäng och en massa mys i solen.
Känner att dagen idag blir den samma. Bara en massa sol och bad och mys med familjen. Dock är kroppen lite småöm men den får vila senare ;)



Då jag älskar när solen bränner i mitt skinn och känslan utav hur kroppen tar till sig färgen älskar jag att sola med kokosolja. Köper alltid med mig från Spanien då det är det ända landet som säljer den utan solskyddsfaktor.

Inga kommentarer: