tisdag 29 juni 2010

Tillbaka till jobb



Igår var det dags igen! Nu ringde dom ännu en gång från mitt gamla jobb och frågade om jag hade möjlighet för ett långtidsvikariat från och med vecka 33.
Vikarierade där senast för en förskolelärare i väntan på den nya skulle börja. Men nu när hennes prövotid gått ut valde hon att sluta och det är där jag kommer in i bilden.
Då dom har bestämt sig för att anställa en förskolelärare är jag dock inte aktuell för tjänsten men ett vik är bättre än ingenting.
Nu är det dags för dom att börja om hela prosiduren och ingen hoppas mer än jag på att det kommer att ta tid ;)
Hoppas variefall på året ut. Det hade passat mig perfekt med min planering!
Men jag är glad för ännu ett gästspel för jag trivs som fisken i vattnet. Ännu en gång är jag tillbaka! :)

Inga kommentarer: