fredag 11 juni 2010

Träningskläder



Nu i veckan var jag och min man på shoppingturné!
Nu var det verkligen dags för nya träningskläder och träningsskor!
Hittade ett jättefint sett på stadium i grönt. Kändes lite roligare än det vanliga svarta som man brkuar köra med. Så himla fräsch färg :)
Tog som sagt även tag i mig och inhandlade ett par riktiga walkingskor också.
Riktigt sköna och kommer verkligen till användning. Bara de 2 första dagarna har de redan varit ute nästan en mil :)

Har nu 11 kilo kvar till min målvikt men känner nu att jag verkligen behöver träna för att tighta till kroppen lite. Man vill juh gärna vara snygg när man väl når sin målvikt också. Så nu kämpas här hårt!




Grönt är skönt!

1 kommentar:

Annica Persson sa...

fortsätt kämpa vännen! Det kommer gå som en dans :)